Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka # 67 29.05.2021 Научный журнал ISSN 2450-8160 Warszawa

 

ҐЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНТЕРНАТНИХ УСТАНОВ

СУЛТАНОВА Н.В., РОГАЛЬСЬКА-ЯБЛОНСЬКА І. П.#5

ЗНАЧЕНИЕ ИСТОРИЧЕСКИХ ПАМЯТНИКОВ КАРАКАЛПАКСТАНА В ВОСПИТАНИИ НАЦИОНАЛЬНОЙ ГОРДОСТИ УЧАЩИХСЯ

БЕКНИЯЗОВ Б.С., АЙТЫМБЕТОВ М.З. #9

CИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

БАБАЯН Ю.О., ШАПОШНИКОВА Ю.Г.#13

KONSTRUKTIVISMUS IN HOCHSCHULEN IN EUROPA

BYSCHOK A. #17

INTEGRATED EDUCATION OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS IN UKRAINE AT THE BEGINNING OF THE XXI CENTURY

KONOZ O. B.#20

МОЖЛИВОСТІ ІНФОГРАФІКИ ДЛЯ ЗАСТОСУВАННЯ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

ПОГРОМСЬКА Г. С., МАХРОВСЬКА Н. А.#25

МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА У КЛАСІ ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ

ПАВЛЕНКО М. В.#30

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ АКТИВНИХ ФОРМ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В У МОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

КУДЯРСЬКА Т.#34

REHABILITATION CENTERS THE EXPERIMENTAL WORK ON THE IMPLEMENTATION OF THE SYSTEM SOCIAL-PEDAGOGICAL SUPPORT OF CO-DEPENDENT FAMILIES

OBEREMOK A.#41